Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
подорожуймо,пізнаваймо,осмислюймо....

неділю, 27 квітня 2014 р.

Травневе Чорне море на пляжі Затоки (Одеська обл.)

Частина 2. Затока Чорне море.

Отакі краєвиди Чорного моря  на пляжі  Затоки  нас зустріли.


      Сідаємо на потяг  №642  Кишинів-Одеса відправка в 7 .34 в Одесі 12 18.год. Ціна квитка повного  132 лея (приблизно 90 грн на наші гроші).  Потяг такий дивний місця сидячі, наші 4 і 5 місце, нагадав мені старий потяг як в  фільмі Шерлока Холмса. В Терасполі ми в  9.50 год  поїзд зупинки не робить, на  українській таможні   в  10.40 год,  станція Кучурган , ідуть прикордонники по потягу і перевіряють паспорти. Дивно, але як ми не просили прикордонників штампа нути нам паспорт, то   вони не хотіли, сказали, що мала Молдавська сторона штамп поставити, так в нас штамп в’їзду є, а штамп про виїзд немає.  Приїхавши до Одеси пересідаємо  на маршрутку  560 до Затоки в 13 00год ( ми вирішили обрати море поза містом, а не шумний  пляж Одеси).  Ціна квитка Одеса-Затока  20 грн. Приїхавши до Затоки станція Сонячна  я взялась за пошук житла, деякі справки  я навела ще у Львові. Подзвонивши на   бази Ізумруд, Факел, Дружба, Радуга – всі з них, або не працювали бо це травень тай Пасхальні свята, або не хотіли нас брати на  одну ніч ночувати. Подзвонивши вже на базу Берьозка  мені  все ж таки вдалося домовитися нам про ночівлю, приємна жіночка на тому кінці дроту теж почала розказувати про сервіс, що ремонти недороблені в  номерах ( як  і всі попередні  жінки з якими я розмовляла). Пояснивши їй, що нам на одну ніч і  підійде  самий  простий номер, вона тоді  запропонувала дерев’яні будиночки  ціна за двох 100 грн ( по 50 грн  за кожного), нас це влаштовувало  і  я зразу погодилась. Ми знайшли ту базу -15 хв. ходьби від станції Затока  Сонячна і  поселились в будиночку. Будинок дерев’яний однокімнатний одні двері і одне вікно, закривається на ключ. В будинку 2 ліжка з постіллю, холодильник, розетки  і усе - ну головне є де спати. До пляжу десь  250 метрів. Біля моря на пляжі зовсім  мало  людей,  вода прохолодна, тому ми не втрималися і все-таки залізли у воду і пригали, ловивши хвилі. За 1,5 дні ми встигли загоріти так, що аж  згоріли і більше тижня  мучились від опіків.  Біля моря було  чудово, синє безкрає море і синє небо. Хвилі моря  і   крик чайок  нагадували  підсвідомості, що ти на морі забувши всі негаразди і буденність. Теплий пісочок , ракушки, камінчики – прямо як в дитинстві, кожного року біля моря стаєш як дитина, тішишся цьому всьому і радієш в душі. Ми лежали  на пляжі, споглядаючи на море, дурачилисьфотографувались. Так минув у нас день  біля моря, ми до нього  звикали  після довгої розлуки, насолоджувались усім: солоним морем, сонцем, піском,  звуками хвиль і шумом вітру,  запахом  води,  морськими краєвидами. 



Одеса зустріла нас сонячно


Вівторок:7 травня 2013 р.  Поки Світлана міцно спала і ні в яку не хотіла встати, я все-таки  встала біля 7 години ранку, бо ж не кожен день є біля моря. Я  попрямувала  до моря, щоб пройтися вранішньою набережною, і увібрати  спокій світанкового Сонця. Чомусь люблю світанки більше ніж заходи сонця, напевно тому, що весь день попереду. Погода була сонячна тільки дошкуляв пронизливий вітер. Я трохи лежала  спостерігаючи за морем,  за птахами, потім ходила по  набережній,  малювала по піску,   бігала босоніж  по воді. В цей момент мені в душі було так чудово, момент блаженства,  я не зважала, що я сама, навпаки нічия присутність не заважала мені вбирати ті тонкі потоки енергії, радості і поєднання з природою. Відео  Чорного моря в Затоці можна глянути тут і ще одне  вранішнє море.


 травневе узбережжя Чорного Моря

ура море,тішусь як дитина

Чорне море. Затока 7 00 ранку



хвилі Чорного моря


схід сонця над узбережжям Чорного моря


 я і  вранішні морські хвилі

травневе Чорне море прохолодне

охорона Чорного моря


Автор усіх фото статті:  О.Гавришко

       Зранку  біля моря я  тільки зустріла одну жінку з Києва, яка робила вранішні вправи, мило поспілкувавшись  про  чудове ранішнє море, спокій і тишу на узбережжі,  попрощавшись  я пішла далі. Прийшовши до будиночку і поснідавши  після  9 00 год.  вже разом  зі Світланою пішли до  моря. Після 14 00 год.  попрощались з морем  пильно вдивляючись в його безкрайність і  блакитність,  щоб закарбувати цей образ в пам’яті. Сівши на автобус    вирушили  до Одеси на вечірній потяг. До потяга ще мали кілька годин, тож я вирішила зробити Світлані екскурсію  по Одесі. Обходивши  частину міста дійщли до Потьомківських сходів погулялм в цьому районі і рушили до вокзалу. Дочекались  нашого   потяга і  вирушили  до дому, до рідного Львова.  Хоч би як не було добре мандрувати, але наша мандрівка завершилась і ми почерпнули від неї тільки хороше,  отримали   хороший заряд травневих  емоцій  і вражень.



Статті до цієї  мандрівки  Чернівці  , Частина 1

Немає коментарів:

Дописати коментар