Про мене

Львів, Ukraine
подорожуймо,пізнаваймо,осмислюймо....

суботу, 8 лютого 2014 р.

Моя мандрівка до озера Гарда(Garda)- найбільшого озера Італії.

вечірнє озеро Гарда

Озеро Гарда- ( Lago di Garda) — найбільше озеро в Італії, розташоване поблизу південного підніжжя Альп в улоговині льодовиково-тектонічного походження, озеро судноплавне. Площа поверхні озера   Гарда -  370 км  квадратних. Середня глибина озера 136 метрів, максимальна 346 метрів. До порівняння  максимальна глибина  українського озера Світязь-  58,4 м, площа поверхні 27,5 км  квадратних.
На берегах озера розташовані курорти, найвідомішими з яких є Гарда, Сірміоне,  Дезенцано-дель-Гарда,Бардоліно, Мальчезіне, Ріва-дель-Гарда. На східному березі озера створений резерват Гардезана-Орієнталь.
На озері Гарда знаходиться найбільший парк дитячих розваг Італії — Гардаленд, а також океанаріум Seaworld, аквапарк Canevaworld, парк розваг Мувіленд. Розвинені судноплавство, рибальство, туризм.
автор усіх фото статті є О.Гавришко( захищено правами власності).

кемпінг  Continental

набережна озера Гарда

причал на озері Гарда в містечку  Bardolino

озеро Гарда причал

В літку  в липні  2012 року  мандруючи Європою, а зокрема Італією ми ви рішили поїхати до озера Гарда, так як ми мандрували в літку  на машині   і було жарко, то вирішили шукати кемпінги біля водойм і озеленених місць. До Гарди ми добиралися з Венеції. Навігатор нас трохи заплутав,  так що ми доїхали майже до Швейцарського корону, але краєвиди, що ми побачили по дорозі  наших блукань того вартували. Доїзд  на авто до Гарди з Венеції який мав  зайняти максимум до 3 годин,   зайняв  більше  5 годин. Тож майже під вечір в 18 50 годині  року ми доїхали до озера і поселилися в першому ліпшому кемпінгу. Ми розмістилися в містечку  Bardolino  (Бардолінопровінція  Верона, яке знаходиться за 25 км  від  міста Верона.   В кемпінгу Continental  за намет і місце для машини  ми заплатили 19  євро і 8,5 з людину, за wi-fi  теж потрібно заплатити  5 євро, щоб надали пароль доступу. Вже не пам’ятаю, але здається це ціна була на 3 дні- це було вигідніше ніж поденно платити за  wi-fi.  Тож з людини вийшло по 16,5 євро за ночівлю в кемпінгу. На території кемпінгу є  в окремих спорудах душові , туалети ,крани для миття посуду, пралка. З Венеції ми виїхали в 13 17 годині, з блуканнями до Гарди ми потрапили в 18 50 год. Сайт кемпінгу Continental  тут .
          Адреса кемпінгу Continental :    Via Gardasana dell'Acqua,15 Bardolino  Verona. Italia tel : + 39 0457210192
Порівнюючи Continental  з іншими кемпінгами в яких ми були   в Європі, можна сказати він трохи тіснуватий, машини стояли один біля одного  дуже близько  і  місце під намет виділено близько до дороги, яка  була  асвальтова.  Зрозуміло, що місце для авто коштувало 19 євро, тому кожне місце- це прибуток кемпінгу, а особливо в літку коли тепло і  це основний пік для  туристів  і пік прибутку для кемпінгу.

захід сонця над Альпами  з відблиском променів на озеро Гарда

захід сонця над озером Гардою

жовто- гарячі промені сонця над озером Гарда

пастельно- рожеві кольори заходу сонця над озером Гарда

самотній човен над вечірніми променями  озера Гарда готується до сну

човни і вітрильники колихаються в хвилях озера Гарда

я на узбережжі озера Гарда

Розбивши свій намет серед інших  наметів в кемпінгу, пішли оглядати територію і знайомитись де що є. На рецепції нам видали  магнітну картку,  щоб ми могли  пройти через залізні ворота кемпінгу  на пляж озера Гарда. Ввечері  ми пішли на набережну озера прогулялись  і наочно подивитись на це чудо Італії, до якого  ми так їхали з перешкодами.  Ввечері  почався відплив і ніби як на морі  на воді з’явилися  хвилі, навіть не вірилося, що це озеро, так як  воно було дуже велике. Я босоніж як та дитина бігала по воді і  раділа, не вірилось як створений світ, ще  кілька днів ми були в Словенії біля озера Блед –теж чудо  природи і відкриття для нас, а сьогодні я вже в Італії хлюпочуся в озері Гарда. Походивши набережною  потім сіли на причалі і спостерігали красу заходу сонця над  Альпійськими горами. Захід сонця був магічний: жовто -  рожеві кольори вкривали все небо, а сонячне сяйво відбивалося у воді озера. В такі моменти розумієш, що життя не минає на марно. На березі озера росли  дерева олививкові і хворйні. На озері плавали дикі качки. У воді було багато човнів які  самотньо стояли на воді і хвилі гойдали їх і різні сторони. Біля озера Гарда  в кемпінгу ми  жили  неповні 2 дні  7-8 липня 2012 р.   В кемпінгу познайомилися з українцями з Харкова, які живуть в Німетчині , які вже кілька  років підряд відпочивають на озері Гарда.

озеро Гарда

озеро Гарда зранку

пляж озера Гарда

пляж озера Гарда східне узбережжя

Прокинувшись з ранку погода була чудова, тож   ми пішли до озера Гарда купатися і засмагати.  Пляж на узбережжі вкритий дрібною галькою, вище росте трава, де люди засмагають. На пляжі було досить людно не в порівнянні з вечором, ми трошки по засмагали налюбувалися вранішніми краєвидами і біля 14 00 години рушили на м. Рим  підкоряти нові  горизонти  чудової Італії.